dimarts, 10 de juliol del 2012

Sessió Inaugural


Sant Adrià Fortescue. Patró del bloc i cosí dAnna Bolena
 
Hui, dilluns 9 de juliol de 2012, dia de sant Adrià Fortescue, s'inaugura aquest bloc. El cel està clar i la temperatura a l'exterior és de 28 graus. Encara no sabem quina serà la funció d'aquest invent però sense dubte tindrà relació amb la llengua i la cultura d'aquest estrany país. Esperem que siga punt de cruïlla de diferents parers  i espai d'intercanvi d'idees, si és que en tenim més d'una. Convidem doncs a la participació activa i constructiva. El nom que li hem posat: "Pel rastre es troba el pollastre", vol ser alegoria engrescadora de l'esperit encuriosit i de la recerca dels grans enigmes amagats de la vida quotidiana i de l'absurd nostre de cada dia. Ací posarem unes fotos il·lustratives d'aquesta primera sessió, que altres denominen post i que inauguren la secció gràfica alhora que ens serveixen de pràctica.




Aquest és un pollastre capó de El Prat. I les seues parts.



2 comentaris:

  1. Hola, què tal. Em quedà al racó dels deures el que em digueres l'altre dia del bloc i ací estic, disposat a seguir-lo, gaudir del teu saber de xiquet de la llera del Túria i del teu estil únic. Discreparé en aquells punts en els quals, indubtablement, sempre tindré jo raó, tot i que seré elegant en la teua desfeta. Espere no arribar a fer-me odiós i que em barres l'accés. Ja saps que era el que ens feien als pubs als 80 i 90 i no era gens agradable. Vinga, ho passarem bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sigues benvingut. Aquesta és ta casa i en ella pots dir el que et rote.
      On va ser allò , al Ye-yé?

      Elimina